Oj vad mycket tid jag har!

Godmorgon på er alla! Jag blev verkligen förvånad nyss över att se att klockan faktiskt inte är så himla mycket! Jag har lite mer än en timme som jag kan spendera här vid datorn! Me like, me like! Men sen måste jag springa till bussen!

Just nu sitter jag och avnjuter en väldigt god frukost bestående av Turkiskt äppelte och två köttbullsmackor!




Verkligen jättegott så här på morgonen, bara lugnt och kunna njuta av en riktigt god frukost!

Ska faktiskt vara lite duktig också, kolla upp vart en butik ligger samt i vilken sal träningen är idag. Så jag kommer ihåg det!

Annars ser morgonen rätt lugn ut, ska ta och läsa på bloglovin, kolla mailen och så vidare! Hoppas ni får en bra Tisdag!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

det började kurra i min mage när jag såg dina köttbullemackor ;D jag vart sugen på det nu ju! hehe

2009-09-02 @ 13:19:46
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback