Mätt och belåten!

Hej hej bloggen! Nu är jag mätt och belåten! Min köttfärssås blev riktigt smaskig, så den slank ner fort! Och under tiden jag lagade mat hann jag med att diska också! Känner mig riktigt duktig! Just nu slöar jag framför tv:n till en gammal episod av Vänner! Känns skönt att slappna av lite.

Ska väl snart ta och leta upp de där pdf-filerna jag behöver från webben. Känns som om det skulle vara skönt och få det gjort med! Annars blir det väl slapp framför tv:n och läsa lite i Chalmers.

Vad har ni för planer för kvällen då?

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Åh tack! :) Det känns rikgit skönt faktist. Det går framåt.



Idag har jag bara vart i skolan, fixar med det sista inför Stockholm nu. Du då?

2009-09-29 @ 20:19:38
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: ebba delin

Sv: ja sjukt härligt.



Har du haft en bra dag?

2009-09-29 @ 20:27:38
URL: http://ebbadelin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback