Last minute nervs..

Hej och Godmorgon bloggen! Nu är jag uppe och redan redo att bege mig mot bussen! Sitter just nu och äter frukost framför datorn, känns härligt! Jag var vrålhungrig! Något som inte var så härligt var att igår hann min tenta ångest i kapp mig och jag var gråtfärdig när jag låg i sängen och insåg att jag inte skulle hinna lära mig något mer! Har jag verkligen hunnit plugga in tillräckligt med fakta i mitt huvud? Kommer jag klara av den här tenta? Jag hoppas verkligen det, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!



Jag tänkte ta med de gamla tentorna med svaren på och sitta på pendeln och gå igenom dem, det kommer nog kännas bättre då! Det sköna är ju att vi kommer ha fyra timmar på oss med tentan! Det känns betryggande! Då kan man sitta en lång tid och fundera om man råkat glömma något svar! Härligt!

Igår skrev jag inte så himla mycket, men jag var verkligen helt slut efter allt pluggande i dagen! Som om min hjärna förvandlats till en svamp och absorberat så mycket information den bara kunde och sen exploderat! Kände mig helt bedövad och de som jag pratade med igår (på msn och över telefon) vet att jag var helt flummig och verkligen inte kunde prata/skriva! Så det kändes onödigt att lägga upp ett inlägg som bara skulle innehålla meningslöst nonsens!

Hur ser er dag ut då? Har ni för er något speciellt? Och snälla, håll tummarna för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej gumman! vill bara tipsa dig om tävlingen jag nyss har startat i min blogg.. var med! ;) puss o kram

2009-09-24 @ 14:23:28
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback