Hopp i säng!

Hej bloggen! Tänkte bara skriva lite kort här innan jag hoppas i säng! Ska upp tidigt i morrn, jag börjar klockan 8! Isch, men så är det! Älskar att ha rutiner igen! ♥

Sen känner jag mig duktig och har kollat upp SAMT anmält mig till den första tentan på denna kurs om "Vad är design?". Den äger rum den 24 september! Känner mig nervös och spänd redan nu! Iiih! Dags att börja plugga snart!

Fick även tag på söta Sabina idag, har nu hennes nya nummer och har bokat in en dag då vi ska träffas! Det ska bli kul det var så länge sen! :)

Hoppas ni haft en fin dag! Nu säger jag Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: En modells liv

har kagt til dig nu :) din tur!

2009-09-03 @ 22:57:29
URL: http://modellinglove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback