Home sweet home!

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen från skolan! Gud vad utmattad jag är, man känner verkligen att man har kört hjärngympa idag! Verkligen stenhård pluggning har jag gjort. Somnade på pendeln hem, så trött var jag! Nu är jag dock lite piggare, men skulle verkligen inte tacka nej till en liten tupplur till! Men det har jag inte tid mned just nu!

Jag måste nämligen till Ica Maxi och handla lite frukt inför i morgon till tentan! Sen har jag även fått en avi på mitt paket från Piinky med min vinst! Yey! Så jag kan ha spa och ha det helt underbart sen... det blir antagligen på fredag! Men som sagt, jag ska iväg till Maxi!

Vad har ni för er då? Hoppas allt är väl!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback