Home sweet home!

Hej hej bloggen! Nu är jag (äntligen) hemma igen! Fy vad skönt! Jag är så himla slut, är helt utpumpad! Jag sov absolut inte en blund i natt utan låg bara vaken och hade tankar till miljoner som snurrade runt, runt i hjärnan! Självklart inga konkreta tankar som man kommer ihåg nu, men just då kändes de som viktiga tankar. Så jag är som sagt helt utmattad!


Dock så känns det skönt att ha dagen avklarad och föreläsningen var inte supertung! Det var mest introduktion så att man skulle få ett hum om vad som vänta skall! Först var det en jätterolig och intressant Prefekt (kommer inte ihåg hans namn +  vet ej hur det stavas, han hade ett komplicerat namn!) som berättade om egna erfarenheter, hur systemet på skolan funkar och sånt. Sen kom det en bibliotekarie och berättade om biblioteket, vilket vi redan hade vart på seminarium om under de första veckorna, så det var riktigt tråkigt och jag höll på att somna (trött som jag var redan i morse med tanke på min brist på sömn!). Men sen blev det intressant igen när vi gick igenom delmoment, hur man ska tänka och lägga upp saker och ting! Sen var det slut på dagens föreläsning! Och skönt nog så börjar vi inte förrän 11 i morgon! Jippi!

Efter föreläsningen blev det ju som sagt lunch med Alison och Zandra. Det var riktigt trevligt att träffas och umgås! Härligt härligt. Vi utbytte böckerna som vi skulle låna utav varandra och käkade jättegod pasta och pratade massor! Väldigt trevlig lunch som MÅSTES göras om snart! Alison började klockan 13, så när hon kilade iväg till lektion gick jag och Zandra och tog en liten fika. Hennes lektion skulle inte börja förrän 14. Efter lite mer samkväm blev det även dags för henne att dra sig mot lektionen och jag begav mig hem!

Väl hemma känner jag att jag just nu inte orkar mycket, så jag ska nog lägga mig och vila en stund i sängen. Sen ska jag faktiskt börja plugga och läsa en av kurslitteraturböckerna! Oj så skoj, känner mig inte alls pepp på det nu!


Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: louize

vet du hur man fixar ny header? :)

2009-09-28 @ 15:19:54
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: louize

Du skulle inte kunna hjälpa mig och min syster med vår design?

2009-09-28 @ 15:39:24
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: diana

Vad roligt att du är inne på samma "spår"! =) Jättemysigt att vara gift o vänta barn ung tycker jag! Förresten, har tävling i bloggen för mina läsare! Var gärna med! :D

2009-09-28 @ 16:44:26
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Joda, helgen har varit jättebra! :) Din också?

Hur känns det att vara tillbaka i skolbänken?

2009-09-28 @ 17:54:49
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback