Hemma!

Hej hej bloggen! Nu sitter jag här, klockan är redan efter 22 på kvällen (vart tar tiden vägen?!). Jag har vart hemma ett tag, men gjort andra saker. Jag har plockat inför i morgon, ska snart kolla upp schema och så med. Har även duschat och umgåtts med min älskling! Vi har även haft besök utav Jimmys mor och Tage! Det var riktigt trevligt.

Middag blev det på Tratten, bestående av en macka (deras bröd är himmelskt!) med Curry, kyckling röra! Det är så sjukt gott! Annars så har jag inte gjort så mycket mer sen jag kom hem. Vilket känns skönt. Tagit det lugnt är något man gör allt för sällan.

I morgon så har jag lunch med Alison och Zandra. Vi ska låna böcker av varandra (jag av Zandra och Zandra av Alison) och eftersom vi ses så sällan så passade vi på att planera in en liten lunch! Riktigt skoj ska det bli!

Hoppas ni har haft en härlig kväll? Gjort något roligt i helgen?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback