Hemma och hungrig!

Hej hej bloggen! Nu är jag hemma efter en rätt lång och tröttsam dag! Vi har haft tre timmars föreläsning, en introduktions föreläsning! Det gick rätt bra, några ord här och där som man inte förstod riktigt, men jag ska sätta mig ner ikväll med min lilla ordlista och plugga på! Sen måste jag läsa fyra kapitel i Chalmers boken med! Usch, hur nu det ska gå. Känner mig helt ofokuserad och mossig i hjärnan! Skulle hellre bara slappa framför tv:n!



Har även vart till Ica Maxi och handlat lite innan jag kom hem! Vi behövde lite småsaker som såser, kaffe, mjölk, pålägg och juice! Så nu har vi så det räcker ett tag till! Yey!


Nu är jag ju hemma (uppenbarligen!) och känner att jag börjar bli hungrig så jag tror jag ska börja plugga lite direkt efter jag skrivit klart detta och sen börja med middagen mycket snart! Det blir hemmagjord köttfärssås idag med spaghetti! Mums! Det var ett tag sen sist, riktigt gott ska det bli!

Vad har ni för er dag och har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

hehe några planer för helgen d?

2009-09-29 @ 16:48:06
URL: http://caandyfreak.blogg.se/
Postat av: Piinky the one and only♥

okejokej , njaa ska väll bara ta de lugnt mattias ska ut på krogen som vanligt hehe xD

2009-09-29 @ 17:13:13
URL: http://caandyfreak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback