Härlig helg!

Hej bloggen! Jag ber om ursäkt för dålig update, men jag har ju faktiskt haft min lillasyster här på besök och det känns ju grymt taskigt om jag ska sitta här och blogga hela tiden när hon är här! Hon är ju här så himla sällan! Men bara för att hon har vart på besök betyder det inte att ni ska lida brist på vad som hänt här i helgen! Detta har jag och min lillasyster haft för oss igår och idag:

Lördag:



Tv-spel hela dagen! Guitar hero 3 och Buzz stod på listan!

Därefter så hjälpte min underbara syster mig att diska och plocka i ordning i köket, innan vi tog en promenad till Ica Maxi och införskaffade oss Ben&Jerry glass! ♥ Älsklingen var snäll och satte på pommes frites när vi gick ifrån maxi. Vi käkade underbart god schnitzel, pommes frites, bearnaisesås och sallad! Därefter så blev det filmkväll i soffan för oss alla tre!



Ben & Jerry's och filmen The Lake House stod på schemat! Lite godis blev det med!

Efter filmen så kände vi att det blev dags för sängen! Superskönt var det att sova, somnade nästan direkt! Underbart sköna säng!

Söndag:

Vi hade bestämt att vi skulle gå upp vid 9, men såklart så kunde vi som vanligt inte hålla det! Utan vi kom upp vid 11 tiden! Men bättre än allt för sent! Då förberedde vi frukost som vi skulle äta framför tv:n. Här är några bilder älskling knäppte på mig och syster under förberedandet.



Till frukosten som vi åt vid tv:n så kikade vi på supersugen! Inte så bra som jag trodde att den skulle vara faktiskt, men vi tog oss igenom hela filmen!



Efter det så plockade vi undan, fixade lite, syster packade, Glenn kom på besök och vi fixade naglarna innan det blev dags för syster att åka hem! Tack för en jättefin och rolig helg älskade du!

Kommentarer
Postat av: Tessi

haha, nej! bilderna </3 xD

det var alldeles underbart med er! <3



jag håller med om supersugen:P

2009-09-21 @ 10:04:45
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Inez

Goooott med Ben&Jerrys! :D

Vilken är din favoritsmak?

2009-09-21 @ 15:31:09
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback