Godmorgon Onsdag!

Godmorgon alla! Nu är jag vaken, känns fel att faktiskt inte behöva åka till skolan idag! Det är hemstudier som gäller idag och i morgon. Jag skulle ha vart uppe tidigare men jag var så himla trött! Sen är det ju extra skönt att bara mysa ner sig i sängen när man hör regnet smattra där utanför! Gud vad jag älskar det! Men tur var så blev jag väckt av Gröndals receptionist som meddelade att afrodansen var inställd! Trist att den är inställd, ville ju verkligen gå på den! Men tur att jag tränade igår också så jag behöver inte känna mig dålig över att inte träna.

Så jag kom upp 09:15 prick! Jag gick på toa, slängde i mig två mackor och satte mig här! Känner att jag börjar bli snuvig! Snälla inte nu, jag vill inte vara sjuk från skolan! Jag har inte tid! Jag kan vara sjuk den där tomma veckan mellan kurserna inför tentan, men inte nu! Hoppas att jag kan kurera det snabbt med lite te!

Idag ska jag även ta mig till Siba som ligger mot Listonhill, Weda! Skönt att min buss kör hela vägen dit och jag inte behöver byta! Jippi! Ska se om jag kan få byta mina hörlurar! Annars blir jag megaledsen! De är ju mina favoriter!

Förövrigt blev dagen rätt lugn nu utan träningen, kanske ska ta tag i städning och diskning idag istället, när jag kommer från Siba! Låter som en bra idé!



Hur ser eran onsdag ut? Regnar det hos er med?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback