Godmorgon!

Goodmorning little sunshines! Nu är jag uppe redo för en ny dag! Sitter här och mumsar på de godaste mackorna! "Hembakat" bröd från Trattens bageri! Verkligen supervärt det att Jimmys mamma tjatade till sig det! Så sjukt gott! Snart så är det dags för mig att pinna iväg till skolan igen, känner mig pigg verkligen! De där extra 15 minuterna i sängen gjorde susen!

Idag så ska jag stanna lite längre i skolan och plugga med Frida och Therese! Antagligen Jenny med, om hon hunnit bli frisk nu! Vi får se! Känner mig dock dålig för jag har ännu inte hunnit läsa det Therese lagt till om arbetet på Jonas Bohlin, får väl göra det när jag kommer hem helt enkelt!

Sen när jag kommer hem antar jag att pluggandet fortsätter, jag måste ju börja läsa inför tentan som är nästa torsdag! Ih, tentaångest!

Hur ser er måndag ut då? Har ni några planer!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback