Frukostbloggning!

Godmorgon kära blogg! Du är som en trofast vän som väntar här om morgnarna. När jag sitter redo med mina mackor, min frukt och dryck! Det känns härligt att ha något tidsfördriv! Dock så ha jag inte hur mycket tid som helst! Jag ska gå om cirka 10 minuter, så det blir ett kort inlägg följt av dagens outfit och ett hejdå!

Föreläsning mellan 11-14 idag med. Sen vet jag inte om jag ska vara jätteambitiös och sitta kvar i biblioteket och läsa eller om jag ska åka hem och läsa. Jag tror det blir det sistnämnda faktiskt. Jag funderar även på att ta en avstickare nere i centrum för att leta upp en termosmugg! En sådan skulle vara välbehövlig faktiskt! Ha med sig en kopp te på morgonen om de kyliga morgnarna som nu börjar uppkomma! Igår var det super kallt så idag blir det minsann vantar, mössa och halsduk! Ja, hela köret!

Men nu ska jag mumsa i mig resten av min frukost! Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback