Dagen före!

Godmorgon bloggen, en väldigt trött bloggerska här vid datorn måste jag säga! Det var tungt när klockan ringde halv 7, hade precis halv vaknat och tänkt, åh jag kan sova minst en timme till! Men nej, så blev det ju inte! Jag snoozade ett tag, men sen tog jag mig i kragen och gick upp! Känner mig verkligen inte pigg! Men men, så är det ju!

Känns faktiskt skönt att jag ska sitta i biblioteket idag, så man kan fokusera lite! Inte bli störd av allt som finns här hemma som Elle, datorn, tv:n, serier, spel, sängen och ja, precis allt annat man kan tänkas göra än att plugga!! Och detta är ju min sista chans till det för i morgon är dagen D, eller ska jag säga dagen T; som i Tenta?!



Men jag hoppas i alla fall att ni får en bra dag, så skriver jag mer senare! Nu måste jag äta frukost och packa mina grejer till skolan! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

okejokej :D min är kryddstark eller biff ;D

2009-09-23 @ 09:38:08
URL: http://piinkyss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback