Broderade dukar!

Jag har även gjort klart två dukar som jag hållit på med ett tag, men eftersom skolan och allt har börjat nu igen har jag ju inte haft så himla mycket tid att brodera som innan! Det ända som är kvar på dessa är fållningen, men det går ju fort!

Den första duken är en lätt variant, med blåa blommor. Den tog faktiskt inte så lång tid att brodera! Här är den:



Den andra duken är lite mer avancerad, mer färger och större blommor! Men den blev superfin nu när jag broderat klart den! Denna duk har jag hållit på med ett tag, men av någon anledning tröttnade jag efter ett tag och höll på med annat emellan. Men det kan vara bra att göra så då och då, så man inte hafsar ihop något utan gör det ordentligt. Då kan det vara bra med en paus. Här är den duken:



Jag älskar den sista duken, den är verkligen superfin och så jag! Det är rätt enkelt att åstadkomma något såhär fint när man har ett enkelt mönster att följa efter. Sen så blir jag så avslappnad av handarbeten och jag tycker det är kul! Sen är det som sagt bara fållningen kvar på dessa!

Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Milla

Jo det är jätte jobbigt :/

Hehe nej, tycker inte heller jag är så jätte blyg längre, tycker jag har blivit bättre när det gäller den fronten! Men det beror också på vilka jag är med så klart :) Mer blyg för vissa än andra.



Tack så mycket, måste verkligen komma igång nu känner jag :/ kram

2009-09-13 @ 21:16:01
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sådär. Är förskyld, men annars äre bra. :D

2009-09-13 @ 21:37:07
URL: http://mtlda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback