Torsdagen lider mot sitt slut!

Hej på er alla! Som rubriken säger så lider torsdagen mot sitt slut och det börjar bli dags för mig att avsluta här för idag! Jag känner att en liten del av tröttheten börjar krypa sig på mig nu och ögonen känns tunga! Så jag ska stänga av och krypa till sängs med min älskling!

Kan i alla fall säga att jag vart mer produktiv än vanligt ikväll och pluggat en hel del, så jag känner mig väldigt duktig på den fronten! Och det kommer nog förhoppningsvis hålla i sig hela helgen! Det lär ju behövas eftersom det är tenta på torsdag! Håll tummarna för mig då!!!

Hoppas ni alla haft en fin dag! Sov så gott och dröm fina drömmar!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Ja, genusfrågor är väldigt intressanta men även väldigt inne nu.



Vad duktig du är som pluggar, jag orkar inte ens göra alla saker. :/ Vad har du för planer nu då?

2009-10-23 @ 08:54:29
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: sannie

Hoppas du får en bra fredag :)

2009-10-23 @ 12:48:38
URL: http://sannieschutt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback