Onsdag = Ledig dag!

Hej hej bloggen! Här kommer dagens första inlägg från en PIGG mig! Det känns riktigt härligt faktiskt! Idag fick jag sova ut och det var väldigt välbehövligt! Sen har jag haft lite tid med min pojkvän innan han gick till jobbet, därför har jag inte bloggat alls innan idag! Han gick för 20 minuter sen, så nu är jag ensam hemma tills ikväll vid 23-tiden!

Idag har jag en ledig dag från skolan, men man ska väl plugga ändå! Idag hade jag faktiskt tänkt ta itu med lite disk, städning och dammsugning innan jag börjar plugga lite! Det ska bli skönt och få lite ordning här i hemmet igen! Det känns som om vi haft oordning en bra tid nu! Men nej, idag är det slut med det! Tur att det inte är superstökigt i alla fall, så det ska väl gå rätt fort att få fason på torpet så att säga!



Så vad har ni för er denna fina Onsdag då? Ska ni göra något speciellt?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback