Nu vet jag!

Hej hej! Nu vet jag äntligen vad jag ska ha på mig på Jennys halloween fest! Jag har tänkt att gestalta Audrey Hepbrun från filmen "Breakfast at Tiffany's" därav reportaget om henne i inlägget innan! Här är min inspirations bild av Audrey:



Och detta är en liten bild på vad jag skulle behöva köpa in till själva outfiten:


Handskarna och pärlorna har jag redan! Så jag ska bara köpa en klänning och sen cigarett hållaren! Åh, det här ska bli så roligt! Sen ska jag öva på att sätta upp mitt hår som hennes, jag är inte så duktig på det! Men jag tror nog det ska gå med lite övning!

Vad tycker ni, en bra Halloween kostym eller inte? Ska ni på fest och vad ska ni då klä ut er till?

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Sv: Ja, hahaha vet inte varför jag skriver på engelska ibland! :D Det bara blir så. Kanske ska skriva på engelska bara i framtiden. Gillar det :D

Har också läsare som inte kan svenska.



Det där är en grym ide, tycker du ska verkligen satsa på den där kostymen!:)

Jag vill också på Halloween-fest med kostym-tema.

Skulle vara skitkul!

2009-10-24 @ 22:02:05
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback