Mörkret ligger tätt runt husen

God kväll mina sköna juveler! Hoppas allt är väl med er! Jag är hemma och jag är astrött! Jag har vart hemma i cirkus fyra timmar, har suttit i biblioteket i och pluggat hela dagen! Jag var hemma lite efter sju, helt utmattad efter en natt med brist på allt vad sömn innebär, därför har jag inte uppdaterat alls idag eller under kvällen! Tänkte dock nu vara lite snäll och ambitiös och skriva några rader innan sängdags!

Jag var ju som sagt till andrahandsbokhandeln idag med, men självklart var det stängt idag också! Isch, känns lagom surt liksom! Vill verkligen ha de där böckerna till rabatterat pris! Det skulle vara så härligt! Annars får jag väl köpa en ny och låna de andra två eller något! Hmpf, fattigt studentliv är inte min melodi riktigt känner jag! Önskar att jag bara hade ett konto fullt med pengar som jag kunde utnyttja, men som vanligt tror jag nog inte att jag är den ända som känner så! Am I wrong or am I wrong!?

Hoppas i varje fall att ni haft en bra dag! Nu hade jag tänkt att dra mig själv upp ur soffan och lägga mig i sängen och sussa lite! Sen i morgon bär det av till skolan och biblioteket igen! Plugg, plugg inför tentan! Håll tummarna för att andrahandsbokhandeln är öppen i morgon! Godnatt på er nu!


Så här gott kommer jag sova! Like a baby!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback