Måndag igen!

Godmorgon bloggen! Här sitter jag nyvaken, nyduschad och fräsch! Känner mig halv monoton, vet inte vad jag ska göra! Helt seg även fast jag har duschat precis! Det brukar ju vara till stor hjälp när man vill piggna på sig lite! Jag vet heller inte vad jag ska ha på mig eller liknande! Det enda jag vet är att jag borde ta tag i allt detta annars missar jag bussen! Jag ska hemifrån 10:45, så jag har 45 minuter på mig! Det är faktiskt riktigt gott med tid i vanliga fall, men idag känns det som om det blir frukost på pendeln! Jag ska i alla fall inviga min nya termosmugg! Sådeså!

Idag har jag föreläsning mellan 12-15 och sen ska jag träffa min seminariegrupp i biblioteket. Vi ska ta tag i och diskutera hur vi ska utveckla våran enkätstudie! Vad vi ska fokusera på för ämne och liknande. Så vi får se hur det artar sig. Sen ikväll blir det nog plugg hela kvällen, kanske någon timma vid datorn med! Man måste ju vara snäll mot sig själv då och då!

Känns faktiskt skönt denna vecka att jag har föreläsning måndag och tisdag, men sen på onsdag är jag ledig och på torsdag har jag seminariegruppen! Känns skönt som sagt!

Nej, nu måste jag pallra mig till badrummet och borsta håret och greja, sen klä på mig och se hur det blir med frukost! Får se om jag hinner kika in här igen med, annars får ni ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Vart är det du bor? :)

VI var på fotboll och hockey i helgen, sedan så träffade vi några kompisar. Väldigt trevligt faktist.

2009-10-05 @ 10:58:53
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: marielle nyberg

gjort idag ?:)

2009-10-05 @ 17:57:50
URL: http://mariellenybergs.blogg.se/
Postat av: marielle nyberg

har gått skola och varit med amanda och nu ska jag plugga :/ önska mig lycka till :)

2009-10-05 @ 18:14:44
URL: http://mariellenybergs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback