Ledig dag, en massa att göra!

Hej hej bloggläsare! Nu har jag vart vaken i en timme här. Hade tänkt skriva lite tidigare, men fastnade först i bloglovin med alla nya blogginlägg från er och sen läste jag igenom den färdiga enkätstudien med! Den blev riktigt bra, men jag känner mig dum som gick hem igår kväll och lämnade Jenny och Frida till att fixa det sista. Men samtidigt kände jag att jag inte bistod med något, utan bara var ivägen! Min energinivå var så himla låg och magen bara kurrade så min hjärna var helt off! Jag måste bättra mig med att ta med frukt och mellanmål med och inte bara lunch helt enkelt. Speciellt inte om man ska sitta en lång, lång stund och göra det. Vi satt i 8 timmar (alltså tills jag gick hem, vet inte hur länge de satt kvar efteråt) igår i biblioteket och försökte få ihop den här enkätstudien! Skönt att den är klar nu och att jag inte behöver oroa mig för den nu! Nu är det bara(!) tentan kvar.

Idag så är det ju som sagt min lediga onsdag, men som vanligt är den långt ifrån att vara ledig! Jag är fullbokad hela dagen! Jag har idag tvättstuga mellan 11.30-17.00, jag ska plugga och sen ikväll så ska jag åka till Ica Maxi och handla hem livsmedel! Det ska bli skönt att äntligen handla hem mer mat, så blir allt påfyllt och man kanske kan ta med sig lite mer ordentlig mat till skolan istället för mackor hela tiden! Jag kommer antagligen behöva diska också, men det ligger inte så högt på prioritetslistan just nu. Högst upp ligger nog plugg, för det är en vecka kvar tills tentan! Jag börjar få tillbaka min tenta ångest som jag hade förra gången, men jag ska plugga plugga plugga och klara denna tenta med (självklart) och det galant!



Men nu börjar klockan ticka iväg här, så jag ska slänga på mig bättre kläder och kila ner i tvättstugan! Hoppas att allt är bra med er? Och har ni några planer för dagen?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback