Kväll

Hej hej bloggen, eller snarare god kväll! Nu har jag kollat klart på Grey's Anatomy och gud vilket bra avsnitt! Verkligen! Hoppas att det inte blir allt för stora förändringar nu bara när Seattle Grace och Mercy West ska slås ihop i serien! De (kanal 5 hallåan) sa att det kommer komma in en massa nya ansikten! Ja, ja vi får väl se hur det går!

Nu gör jag inget speciellt, har precis målat naglarna och väntar på min älskling! Han kommer väl hem snart! Såhär blev naglarna!


Men nu säger jag godnatt för ikväll, i morgon är det skola! Natti natti alla söta!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Halloj o godmorgon! aa eller hur, så jäkla snällt att komma för att sota, eller vad dem gör, när man äntligen skulle haft sovmorgon. Morrar! btw, fin färg på naglarna honey! =) kram

2009-10-08 @ 07:51:44
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback