Kanelbullens dag + två födelsedagar!

Godmorgon bloggen! Eller, ja.. har ju vart vaken en timme eller så men är fortfarande i morgon tagen här! Seg som vanligt och inte hungrig direkt så har jag självklart inte ätit frukost än.. Inte heller Jimmy som nog somnade om i sängen! Sen klockan 15 ska vi ju iväg och käka med Glenn! Hur detta nu ska gå! Usch, är så utled på snabbmat, pizza, kebab och burgare! Så jag tror jag ska beställa en sallad idag! En fräsch och god sallad! Jag är allra helst sugen på en Ceasar, men om vi ska dit jag tror så har de ju inte en sådan sort där! Tyvärr!

Som många har skrivit idag är det Kanelbullens dag, men för mig tror jag inte det hinner bli en kanelbulle! För baka hinner jag inte, sen så ska vi ju ikväll till Stockholm för att se på Pablo Francissco tillsammans med Clay, Tessan och Glenn! Så det ska bli intressant och kul! Min första komedi-stand-up-show! Väldigt uppspelt för att få se hur kul det är!

Sen så är det ju i alla fall två (i min krets) som fyller år idag! Det är både mormor och Tindra som har sin dag idag på Kanelbullens dag! Så hipp hipp hurra och grattis till er! Hoppas ni får en fin dag idag och jag är ledsen att jag inte hinner förbi er idag! Men jag kommer den 17 och då ska det minsann firas 5 födelsedagar (om jag nu har räknat rätt!). Så det är en del presenter att köpa, lite svårt när man inte vet vad folk vill ha!


Men som sagt grattis till Mormor och Kusin Tindra!

Men nu ska jag ta och käka lite frukost och se om älskling kommer upp! Har ni några planer för dagen?

Som många har skrivit idag är det Kanelbullens dag, men för mig tror jag inte det hinner bli en kanelbulle! För baka hinner jag inte, sen så ska vi ju ikväll till Stockholm för att se på Pablo Francissco


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh okej =) va gör du nu då?

2009-10-04 @ 14:48:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: marielle nyberg

varsogod :) du kan gäna fortsätta att läsa och kommentera min blogg :) ,vill också kunna göra en egen blogg design men jag kan inte :( I fredags tog jag bara det lugnt och igår så var jag med en kompis :) Hunnit äta nån kanelbulle då ? :)

2009-10-04 @ 15:18:55
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Nej, bor du i närheten? :O Jag var där från Onsdag-Söndag. Vad synd att jag missade dig. :/



Har du haft en trevlig helg annars?

2009-10-04 @ 15:23:06
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Tessi

Sv: haha, japp ;)



OJ:O bra att du sa det! hon får vara med i nästa inlägg då:)

2009-10-04 @ 16:54:39
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Tessi

ååh, vad kul:D det skulle jag också vilja gå på:D

+ gå ut och festa med dig:D

Ja, vi firade ju sötis tindran idag och hon fick så fina saker! hoppas hon blev glad:D

Mormor är ju ganska sjuk så dem skippade att komma idag! Det blir ju att fira dem när ni kommer, den 17e som du sa:)

love you<3

2009-10-04 @ 17:00:25
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: Ja! Vi hade superkul! :)

2009-10-04 @ 17:01:32
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Rosida

Sv: Vart bara 12 extra med frakten. :)

2009-10-04 @ 17:03:53
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för kortet Tindra fick i fredags! Och tack för presenterna Tindran fick! Så fina kläder och ett skojigt pussel!!! Sköt om er! Kram

2009-10-04 @ 19:43:08



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback