I Eskilstuna!

Hej hallå på er alla där ute! Nu har jag och älsklingen kommit fram till Eskilstuna (det var några timmar sedan nu!). Här är allt bra och jag har äntligen smitit undan och fått en stund för mig själv här vid datorn för att skriva några rader. Vi är mitt uppe i Idol-sändningen! Jag tittar endast ikväll för det var Michael Jackson tema, ogillar Idol väldigt starkt faktiskt! Inte alls min grej, men gillar MJ's låtar och vi ville hålla syrran sällskap!

Vi åt supergod middag som min mamma lagar allra bäst, fläskfilé, potatisgratäng, sås och massa grönsaker! Det var även då mor och far fick sin present, eller i alla fall en del av presenten! Vi ska nämligen bjuda dem på Ming Palace i morgon kväll klockan 19.30! Så då ska vi mysa ner oss i den mysiga, asiatiska atmosfären och bara ha det trevligt! Längtar verkligen, det var så länge sen jag käkade där!

Hoppas ni alla får en trevlig helg, ska försöka uppdatera så gått det går, men lovar inte att det blir som vanligt! Hoppas ni får en supertrevlig kväll med, nu ska jag återgå till idol!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Tack! :) Ibland kan man skriva vackra saker. Hehe



Aw vad mysigt med barn. Det är ju så mycket. Vad sa du göra i helgen då?

2009-10-16 @ 22:46:24
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Ingen orsak. ;) Vad pluggar du?

2009-10-17 @ 03:30:18
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; :) Det fixade sig trots allt. Jag var helt förtvivlad. Gick och la mig vid 5, förra natten, väckte sambon som skulle upp och jobba kl 8. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, lyckades somna tillslut iaf. Men ahr suttit hela långa dagen framför datorn idag. Bar ahaft äta paus, och serietittar paus, och toa förståss. ;) Men nu funkar det. Det fixade supporten, själv har jag fått tillägga allt som fick förlorat, som jag kunde fixa igen. :) Du syns nu på förstasidan. ;)

2009-10-17 @ 04:05:54
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback