Hurtbullen inom mig kommer fram!

Hej hallå på er alla! Nu är jag hemma efter en dags pluggande i biblioteket igen! Det har gått riktigt bra och nu är jag hemma.. i vårt stökiga hem! Så när jag satt på bussen slogs jag av en plötslig känsla av att vilja städa, ha det snyggt! Så jag ska låta pluggandet vila en sväng och diska lite! Sen rensa upp här i vardagsrummet! Det ska bli så himla skönt!


Sen är jag överlycklig för Andrahandsbokhandeln hade öppet idag! Så jag fick tag på mina böcker! Äntligen! Så nu kan jag skjuta bort den stressande tanken med!

Men som sagt, tänkte bara skriva en snabbis! Hoppas ni alla har det bra? Har ni gjort något trevligt idag? Jag vet att det är många som har lov nu! Hoppas ni har det riktigt skönt och vilar upp er nu! Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Åh, det lät ballt :D

2009-10-28 @ 19:01:19
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Tessi

jag vill inte prata om det:( <3

2009-10-28 @ 20:43:42
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går toppen på tentan idag!!! Kram

2009-10-29 @ 07:29:44



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback