Home!

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen från Clays och Tessan och barnvaktandet! Det gick bra, men lilla Tilde var väldigt mammig/pappig och grät mycket, förutom när jag höll henne i famnen och strök henne över ryggen. Då var hon lugn. Sen badade och nattade jag henne. Det gick också jättebra! Sen så fick jag skjuts hem utav Clay, det var riktigt snällt!

Sötis-Tilde!

Så nu sitter jag här vid datorn, har börjat gå igenom min opponentgrupps arbete inför morgondagen och tittar på Grey's Anatomy under tiden! Det blev bara halvstädat här hos oss, så jag lär fortsätta i morgon! Jag vill ha hyffsad ordning här hemma när vi åker till eskilstuna, så det inte ser ut som en svinstia medan Alison är här
och tar hand om Sasi!

Men nu ska jag fortsätta kika på Grey's anatomy! Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback