Godmorgon!

Hej hej och godmorgon bloggen! Nu har jag lite tid till övers (som vanligt) att blogga lite snabbt. Om en kvart ska jag till bussen och jag äter fortfarande frukost... Ska borsta tänderna med sen är jag of to school! Vi har föreläsning idag igen, 11-14, tre timmar! Sen under en rast ska jag, Sara och Therese pinna iväg snabbt till biblioteket och köpa förköps biljetter till efterfesten för hattsittningen som är i morgon! Det ska bli skoj! Vi ska föra med typ hela klassen också innan! Sen åker de som ska på sittningen vidare och jag ska med hem till Sara och fortsätta föra, fixa oss och ha kul!

Annars idag händer det väl inte så mycket, ska plugga och bara ta det lugnt! Inte alls så mycket planerat, vilket är riktigt skönt!

Hur ser er dag ut idag då?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback