Ett U kommer pryda min tenta!

Ja, tyvärr så känns det som så just nu! Jag hoppas verkligen inte att det kommer bli så, men som sagt det känns så! De första frågorna, som var den såkallade "G-delen" gick faktiskt hyffsat bra (efter att man fått tillbaka all fakta efter en blackout de första minuterna). Men sen kom man till "VG-delen" och jag säger bara SHIT! Det var frågor som jag inte alls tänk på att jag borde kunna! Och eftersom G-delen bara ger 16p och man behöver 17p för att få godkänt så känns oddsen inte så stora nu! Jag får väl bara hoppas att jag prickat in några poäng på den allra sista frågan, jag skrev ju lite som jag trodde att det borde vara, jag är i varje fall 60% säker på den! Så man kan ju alltid hoppas!

Skönt att det är över, för stunden! Hatar om jag måste göra om denna tenta! Skit också! Ja, ja! Långledig helg i varje fall! Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Tessi

hihi!!! saknar dig massor! och ja..hoppas tiden går fort nu tills ni kommer igen <3

2009-10-29 @ 19:46:13
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

TACK så mycket =) hoppas verkligen på det bästa !

Hoppas du klarar tentan :D du är duktig, du kommer klara dig.

2009-10-30 @ 16:01:20
URL: http://diddolinno.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback