Dimmig Tisdag!

Hej hej och godmorgon på er alla! Hoppas att allt är väl med er, just nu sitter jag och avnjuter min sista del av frukosten bestående av en banan! Jag har läst lite på inläggen från bloglovin, det var inte så många uppe än men det kommer väl bättras på under dagen när jag är i skolan!

Ja, som rubriken säger så är den en dimmig och burrig tisdag idag, kan ju säga att jag inte längtar efter att behöva gå ut idag! Burr! Annars så är planerna för dagen att gå på föreläsning mellan 11-14, sitta med seminariegruppen och få klart arbetet, hem och plugga! Sen så är det ju självklart Ugly Betty och underbara Desperete Housewives ikväll! Me like that big time! Det ska bli kul att kika på det med! Lite paus i pluggandet i varje fall! Annars är det inte så mycket planer! Längtar efter min lediga onsdag med!

Hur har ni planerat er tisdag då?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback