Dagen D och jag är äntligen uppe!

Godermorgon på er alla! Nu har jag äntligen dragit mig ur min varma puppa i sängen och kommit upp! Är fortfarande lite småseg, men jag ska snart slänga mig i duschen så jag piggnar till! Ska även sätta på lite kaffe så jag får en liten koffeinkick! Mackor och lite småmål ska göras i ordning så jag har något att mumsa på under tentan idag! Den är ju ändå trots allt 4 timmar!(man får ju gå tidigare om man blir klar efter 1 timme eller 2, men tänk om jag behöver de där 4 timmarna... då kan man inte få bli hungrig! Då tappas koncentrationen!) Men för övrigt känns det riktigt bra, jag kan det mesta om man tittar övergripande, de är några lite tuffare frågor som jag kämpar med att komma ihåg! Fast jag ska kika på dessa under frukosten och hoppas att de etsar sig fast i mitt minne på något mirakulöst sätt! Även ett stort till alla som önskad mig lycka till! Det värmer verkligen!

Hoppas ni alla får en fin torsdag, helgen börjar ju närma sig och det vet nog alla! Hoppas ni har en lika fin dag som jag, med ljust och sol! Härligt säger jag bara! Ha det bra så länge så skriver jag nog en rad till snart!

Kommentarer
Postat av: DiddoLinno

Ja gör du det! Prova på Enchiladas, det är GOTT!



Jodå pengar fick jag till en ny mobil men den jag ville ha kostade sjukt mycket och jag hade inte råd. Men nu har jag i alla fall köpt en ny mobil för ett billigare pris (mina föräldrar köpte till mig). Det blev en Samsung GT S5230, (lägger upp bild sedan) jag är nöjd med den även om det inte var exakt den jag ville ha.



Högskoleprovet gick helt okej, sjukt mycket stress och tidspress men ändå. Det var första gången så nöjd är jag även om jag hade velat ha högre poäng. Jag får ge mig in på den igen om jag inte kommer in på högskolen nu. Resultatet får man fyra veckor efter provdagen. Håller tummarna stort!

2009-10-29 @ 10:27:54
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

Lycka till med tentan =) håller tummarna för dig!

2009-10-29 @ 10:29:07
URL: http://diddolinno.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN livet som MORSA

ja den blev väldigt lyckad, hade du en bra kväll?

2009-10-29 @ 11:26:06
URL: http://floosan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback