Break!

Hej bloggen! Täntke ha en paus nu från pluggandet! Jag har suttit en bra stund nu! Älsklingen är ute och promenerar, men han borde väl komma hem snart!

Just nu sitter jag lite på msn och snackar med mina hängivna kompisar Ling och Lunie (deras bloggar finns under länkar om ni vill kika på dem). Inte mycket som händer direkt! Jag känner dock ett sug för onyttigt! Som pizza, godis, chips, bearnaisesås, BEN&JERRYS och en massa sånt! Huuuu, vad jag inte borde äta, men vad jag ändå vill!

Sen funderar jag på halloween kostymer, men kommer inte fram till något vettigt! Hm! Får tänka lite till! Vad har ni för er då?

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Mysigt det lät, jag ÄLSKAR Ben & Jerrys!! =)

2009-10-23 @ 17:18:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback