22 oktober - mammas födelsedag!

Hej bloggen! Här kommer första inlägget för dagen, för i morse så strulade internet för mig! Eller.. ja, jag fick veta senare att själva dosan var avstängd!  Snacka om att man inte har hjärnan på rätta stället om morgonen! Men det är jag väl inte ensam om att veta. Idag har jag vart till skolan, haft sista seminariegruppen och kikat i andrahandsbokhandeln efter böcker, men jag fick inga! Tjejerna köpte dem alla! Jag har tittat på Köp & Sälj sidan på SH, men det fanns inget där heller! Blir väl att köpa nya helt enkelt! Men tror att jag ska köpa den viktigaste och låna de andra två.

Idag är det även min mammas födelsedag! Kära mor fyller 39 år idag och som ni vet så var vi ju där och firade henne och pappa i helgen som var! Men idag så fick hon ändå en gåva, eftersom min syster jobbar i en blomsterbutik som del av hennes floristutbildning så skapade hon en fin bukett till mamma, som delades ut på hennes jobb. Grattis grattis mamma!

Grattis älskade mamma! ♥

Just nu sitter jag vid datorn och tv:n, gör inget speciellt. Jag ska plugga snart! Vara lite duktig! Annars har jag inte så mycket planer! Vad har ni för er idag? Några trevliga planer?

Kommentarer
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

tack söta du! :)

2009-10-22 @ 15:48:30
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Baby Melody

Vad fin din mamma är! Stor grattis till henne!! :)

<3

2009-10-22 @ 19:31:35
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback