Tisdag - Tv maraton-day!

Hej på er alla där ute! Här är jag nu, äntligen hemma från skolan! Det är riktigt skönt, har dock en hel del att göra men kände att jag behövde någon slags paus innan jag börjar igen! Så jag ska blogga lite och sådär! Känner att jag borde träna med, men får se om jag hinner idag. Annars får jag göra det i morgon! Kanske innan skolan till och med! Det skulle få mig redigt pigg i alla fall!

Idag har vi haft föreläsning som vanligt, ett väldigt intressant ämne idag "Vad är design?" Påminner lite om första kursen där, men det var absolut inget som den första kursen! Sen fick vi sluta en timme tidigare idag! Härligt! Men vi hade ju även projektmöte, så vi satt i två timmar med det också, mellan 11.30-14.30. Känns bra faktiskt! Allt känns lite mer på det klara nu än om man jämför med igår, men har ju en del "hemjobb" att fixa tills morgondagens möte!

Sen ikväll är det härliga Ugly Betty och underbara Desperate Housewives! Hoppas allt är väl med er, skriver snart igen! Lovar det! Idag ska jag vara duktig med uppdatering känner jag! Vill inte glömma bort bloggen, jag älskar ju bloggen! Så ska se till att skärpa mig lite nu!

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; Ingen aning om vem som tagit fram produkten. Misstänker att de är medvetna om att det inte räcker långt, så man ska måste köpa många paket. :( Jag menar, hallå, min utväxt var ca 5 cm och det var sjukt svårt att få det i det hela. Vill inte ens veta hur mycket som behövs till hela håret. Annars gav det en rätt så bra färg. Aningen gult. Men det syns mest när håret är blött.

2009-11-10 @ 16:07:41
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jo det har du rätt i, men man kan ju inte göra så mycket när det är borta matcher, då måste man kika på tv:n. :) Hehe.



Okej, vad ska du hitta på för skoj idag då ?



Kraam!

2009-11-11 @ 09:32:06
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback