Söta Cupcake burkar!

Jag surfade runt lite på olika sidor och bloggar, så när jag var inne på Dianas blogg läste jag ett inlägg om en almanacka hon fått från Lauras utvalda favoriter för hemmet. Så jag klickade mig in på den lilla shoppen och hittade de mest underbara burkar någonsin som jag verkligen vill ha till mitt hem! Två olika modeller utav cupcake burkar som ser ut så här:



De kostar bara 60:- styck och visst är de helt underbart söta!? Dem är så jag! Tycker ni inte!? Så när de har båda burkarna på lager ska jag verkligen beställa dem, eller så kanske jag har tur och får dem i julklapp! Är ni också nyfikna på det övriga utbudet hos Laura klicka er då in på Lauras utvalda favoriter för hemmet och spana runt! Det är verkligen värt det!

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken söt blogg :D

2009-11-21 @ 11:10:27
URL: http://manobo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback