Söndags dysteri!

En sen hälsning så här på söndagskvisten! Är sjukt trött på det träliga regnvädret som infinner sig här i Södertälje idag! Det är slutet av november, snart december och julen närmar sig med rasande fart och det frambringar endast en fråga: Vart sjutton är snön!? Jag vill gärna ha en vit jul, tack! Vädergudarna snälla, låt oss få det!


Hur mysigt ser inte det här ut på en skala!?


Jag känner mig helt stel och seg idag, jag sov till halv tolv! Har suttit vid köksbordet och läst ELLE respektive "Ljudet av ditt hjärta" som är tredje delen i serien Twilight! Och nu börjar klockan närma sig 15.00 och jag inser jag har ännu inte ätit frukost. Har ingen matlust, men ska äta ändå...snart! Eftermiddagen är redan här, snart är det dags för skola och man kan inte låta bli att beklaga sig lite i denna söndags dysteri! Ibland känns helgerna så himla korta, jag förstår inte!

Idag blir det väl lite mer plugg, men eftersom jag inte kommer få det mesta av faktan till budgeten som jag behöver kommer det antagligen bara bli tenta plugg! Vi får se om jag kan rycka upp mig ur denna tristess!

Hoppas alla har en härlig, lugn söndag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. se den :D nej du jag ska bara vara hemma tror jag. sjdå? :)

2009-11-22 @ 16:40:42
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: Malin

sv. men gud va mysigt :D ja min kille han jobbar till kl 1 i natt han så det är ju mys -.- haha xD

2009-11-22 @ 19:07:42
URL: http://manobo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback