Pigg!

Hej på er alla! Just nu så känner jag mig mäkta pigg! Jag har städat, nästan helt klart här nu! Väldans fint blir det med. Sen har jag lagat mat och ätit med älskling, sen bakat Morotskaka som vi ska avnjuta när sambon kommer hem från sin träning! Och på tal om träning, jag har tränat jag med! Här hemma! Med Winsor Pilates! Det känns riktigt bra, jag känner i magmuskler och ben! Härligt och som sagt jag är pigg! Så jag ska fortsätta och göra ett sådant pass varje dag! Så kanske jag kan hålla uppe detta pigga jag!

Har ni något som gör er extra pigg om dagarna?

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Kolla gärna in min senaste tävling - du brukar ju ha tur i tävlingar! =)

2009-11-03 @ 12:40:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Jag provade ta en matsked "vitlökssaft" innan jag la mig några kvällar i rad, och vaknade pigg som en lärka. Har missat att ta det 3-4 dagar i rad, och klarar knapt av att stiga upp igen. Rosenrotkoncentrat har mamma tyckt hjälpa bra med att bli pigg. ´Fast du kanske syftar på vilka saker man gör som man blir pigg av? :)



Sv; Hihi, ja jag var glad också. ;D

2009-11-03 @ 13:14:39
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback