Onsdag, veckan går så snabbt!

Hej på er alla! Här är jag nu igen med samma förklaring som igår och dagen dessförinnan! Men vad ska jag säga, jag är verkligen jättetrött nuförtiden, har kommit nyligen också! Och jag som trodde man skulle bli piggare om man började träna! Men nej, jag satt nästan och somna på föreläsningens första del så en klasskamrat putta till mig och sa du håller på att somna. Som om inte jag märkt det själv! Irriterande att jag nästan somna! Pinsamt, satt rätt långt fram med så föreläsaren ser mig där jag sitter. Hoppas hon inte såg att jag nästan somna!

Men nu är jag i varje fall hemma och ska avnjuta min sena lunch till ett avsnitt av Gossip Girl! Sedan ska jag träna, det blir Zumba idag! Skoj! Vad har ni alla för er?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback