Njuta, slappa och lata!

Ja hörrni, nu är jag klar med dagens pluggande och det har gått riktigt bra! Så nu har jag gjort mig väl förtjänt utav att njuta, slappa och lata mig lite. Kika på tv, läsa eller vad helst jag själv vill! Det ska bli skönt! Hoppas att det har gått lika bra för de andra i min grupp med, men det tror jag nog!

Men jag ska nog ta tag i min bloggdesign och ta bort lite grejer! Det ser så konstigt ut på de andra bloggarna och jag orkar inte.. vi får se! Ska bara kasta ett öga på det! Jag orkar inte med det just nu, jag hoppar det till en annan dag då jag vet hur jag vill ha det! Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: EDDIE!!! HAHA! fan vad glad jag blev då :)



haha, jaa..ja, vad kul :) Då kan vi ha lite adventsmys där på morgonen<3 Tror jag kommer den helgen...går det bra?



ja, det blir dem ju säkert, dem brås säkert på mig och då har du inget att oroa dig för;) haha

okej, great! Jag tar med dem :)



haha ;) men det skulle väll vara fint att ha såna smycken? ;)



tack! Det känns lite bättre nu men fortfarande inte bra :/ saknar dig massor <3

2009-11-16 @ 17:54:51
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Aw gumman vad glad jag blir när du skver så! :) Tårögd Det är skönt att veta att du finns där! <3 Allt bra med dig annars? :)



KRAMAR

2009-11-16 @ 19:41:45
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Jag hittade den på Coop Extra ;) Den borde finnas där i Stockholm också. Vilket sammanträffande för det är mina favoriter också! Vi borde fixa en choklad helg! Hehe



Skönt att höra att det finns stöd här också. Kan vara bra det också och inte bara här i närheten. Hade vart så trevligt att träffa dig vännen! Kramar <3

2009-11-16 @ 21:15:29
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback