Min hjärna är nu vaken!

Hej och hallå, jag ber om ursäkt för min frånvaro här i bloggen! Men idag har det vart en sån där slö dag, en dag som man inte orkar något alls med knappt! Jag hade velat göra en hel massa saker idag, som att fortsätta med vår stora städning/rensning! Men som sagt...jag orkar inte! Jag är helt totalt seg! Och sen hade jag tänkt att börja läsa mina böcker inför den nya kursen, men just nu är det inte aktuellt. Hoppas på en förbättring framåt kvällen!

Just nu sitter jag här och slöar framför tv:n och gör absolut ingenting! Tänkte kanske ta mig an min design, som ser helt åt helvete ut på många andras datorer.. Så jag funderar på lite förändringar där. Annars som sagt, inget vettigt alls! Heh! Vad har ni för er denna söndag!

Kommentarer
Postat av: louize

heeej :D Det var ett tag sen :)

2009-11-01 @ 19:00:19
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Sv: Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. Ska försöka skärpa mig, verkligen.



Så hur har din helg varit då ?

Vart det nå halloween firande ?



Kraam!

2009-11-01 @ 19:38:11
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback