Matlagning + Pluggning = ??

Hej på er alla i bloggen! Just nu står jag i köket och ska faktiskt förbereda för middagen. Jag hade tänkt att laga Lasagne idag, hur det ska gå! Jag har aldrig gjort det förut! Hade tänkt göra det förra veckan, men tyvärr blev det uppskjutet! Samtidigt medan jag håller på tänkte jag kombinera matlagningen med lite plugg! Eller kanske är kombinationen olycklig? Man kanske ska hålla sig till det ena? Nej, då får jag vänta så länge utan att ha något att göra och det är lättare att stå med datorn i köket än att springa mellan vardagsrummet och köket, tycker ni inte!?


Men nu ska jag sätta igång! Det jag tänkt plugga är självklart kursen i helhet, inför tentan! Som närmar sig med stormsteg, den är redan nästa fredag den 4 december! Känns lite ironiskt att när man precis andats ut från den föregående tentan då man fått sina resultat så måste man plugga och bli orolig inför nästa tenta! Men önska mig lycka till! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till! Hälsa jimmy! och ge han en bamse kram från mig och du får självklart också en bamse kram<3

2009-11-26 @ 10:54:24
URL: http://liinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, cool blogg ;) (komplimang)

allt bra med dig idag?

Kram

2009-11-26 @ 17:29:14
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

jisses gumms vad fin din blogg är nu! =)

du är så duktig så det är inte klokt!



Tack för din åsikt om håret.. jag håller med dig om att jag blir super blek i endast mörkt hår, hade ju det förut o såg ut som ett lik! hehe. O vad gäller det rosa, så fick hårfrissan inte bort det denna gången heller, hon säger att det sitter för hårt! (lucky me) så det enda vi kan göra är att vänta tills jag kan klippa bort det, när håret växt mer. suckar. kramar på dig sötnos!

2009-11-26 @ 20:17:33
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är kanon här hos mig ;)

2009-11-26 @ 20:40:19
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

nästa gång du besöker eskilstuna o behöver gå till en frissa, så råder jag dig att besöka stubb o lugg på tunapark. där är dem alla jätte bra! jag var själv som du, att jag inte vågade gå till frisörer jag inte känner till, eftersom jag haft dålig erfarenheter. Men nu ångrar jag mig inte en sekund, dem här är kanon! :)



japp jag tycker du ska ha detta, den är ju super mysig ju, din design! :) hojta till nån dag när du orkar o har lust att fixa min... ;) blink blink kramar till dig!

2009-11-26 @ 21:50:09
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback