Måndag!

Hej på er alla! Ledsen att jag inte uppdaterade i morse, som jag brukar göra! Men idag var jag bara så himla seg och trött att allt jag gjorde behövde dubbelt så mycket tid, så det blev ingen tid kvar till bloggen! Rackarns alltså! Men nu är jag hemma och nu har jag en liten paus här! Jag har nämligen superenergi nu och ska banne mig rensa klart allt (som jag tänkt göra igår, men typ såsade bort dagen i soffan istället). Jag har redan vart ner tre vänder till förrådet och lagt in lite prylar. Som stolsdynorna till stolarna på balkongen, väggkrukorna, en låda med nonsens vi inte behöver och en hel del annat! Det känns skönt att få bort lite kraffs och jag funderar på om jag ska ner igen med fiskespön och saker, men jag är osäker på om de är lånade eller inte! De kanske måste tillbaka till dess rättmätiga ägare istället för att bosättas i vårt trånga förråd.


Här ska det minsann skina när jag är klar!


Idag började en ny kurs i skolan och den verkar riktigt rolig, men mäktig på samma gång! Projektorganisation och -ledning heter den! Så det ska bli intressant. Vi ska komma på ett projekt till en Festival! Alltså vi ska komma på ett eget tema till en festival! Och jag ser verkligen fram emot det jättemycket! Så himla skoj! Trist var ju dock att läraren kommer dela in seminariegruppen i tre mindre grupper, så vi får inte välja som förra kursen! Men det borde bli bra ändå, man kanske lär känna några nya, trevliga själar helt enkelt!


När jag tänker på festival tänker jag på färg, ljus, fyrverkerier, ljud, musik, skratt! Ja, lite som denna bild faktiskt! Vad tänker ni på när man säger festival?!

 

Men nog om skola och så! Hoppas ni alla haft en trevlig helg, det har jag verkligen haft! Vad har ni alla för er denna härliga måndag?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback