Hemma!

Hej på er alla! Nu är jag hemma, för stunden, tar det lite lugnt. Jag ska snart dra mig iväg till Ica Maxi och hämta mitt paket och sen köpa lite mat! Det behöver man ha ju! Är så glad att paketet kom idag, kan knappt bärga mig att få öppna de nya böckerna! Härligt!

Senare ska jag kika lite på julklappar och lite tips, det börjar ju verkligen bli dags att ta tag i det nu, eller vad säger ni? Har ni börjat shoppa julklappar än?

Men nu ska jag ta tag i lite grejer och sen så ska jag börja röra mig mot Maxi! Skriver senare! Ciao!

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; kan och kan. ;) Jag tycker att människan är en intresant filur, och gillar att ta reda på hur människan är funtad. Detta om drömmar har jag sett på en discovery dokumentär. Jätte intresant. :) Ibland har man ju så sjukt snurriga drömmar, så jag fattar inte hur det ska kunan ha med något att göra...? Men många kan man lista ut vad det baseras på. Jag har många gånger varit med om att jag har något jag ska komma ihåg, som jag måste göra. Eftesom jag somnar med den tanken och känslan, så gissar jag att hjärnan tagit itu med det, för jag vaknar och vet bara att jag skulel komma ihåg nått, men ingen aning om vad.. :/ Drömmar är i alla fall till för att reda ut saker och ting. Få lite ordning på röran. ;)

2009-11-19 @ 15:20:21
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

vilken gullig ide =) förstår att han blev glad, jätte kul minne

2009-11-19 @ 16:44:43
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Ja, usch, prata inte om det. Det är massa i skolan, vet inte rikgit om man kommer hinna med allt i tid. Känns som man stressar igenom allt bara. :S



Ja, det hade varit trevligt. Det tycker jag att vi ska göra. Hur är det annars uppe i Stockholm? :)



Kramar.

2009-11-19 @ 19:52:34
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Tessi

Ja, det kan ju vara bra:O Har bara köpt em än så länge:O

2009-11-21 @ 15:31:21
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback