Hemma igen!

Hej på er alla! Nu är jag hemma från skola och barnpassning! Det känns som denna dag har vart mycket lång, men det är bara bra för då kanske jag kan sova i natt och ordentligt det också! Jag sover verkligen som en kratta, vaken allt för länge för det är omöjligt att somna och sen vill jag inte stiga upp om morgnarna för det är varmt och mysigt men självklart kommer jag upp och är oftast seg efter en stund!

Men som sagt så var jag ju barnvakt åt min sambos kusinbarn idag! Två söta små gullungar som verkligen är lätta att älska! Verkligen! Håller ni inte med!?



Men nu är jag hemma och ska ta det lugnt, göra något skoj! Kika runt på olika bloggar eller slänga på en DVD! Vi får se vad det blir! Vad har ni för er?!

Kommentarer
Postat av: Tessi

ja, dem är verkligen urgulliga :D

Jag har tittat klart på charmed nu btw...:P haha

2009-11-13 @ 21:41:49
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback