Helgen!

I helgen var vi ju som sagt i Eskilstuna, men eftersom jag inte vart så himla duktig på att uppdatera så skriver jag om den nu helt enkelt!

Vi åkte dit i fredags och kom fram på kvällskvisten lagom till middagen, självklart hämtade min finaste far oss vid tågstationen också! Till middag serverades det Tacos! Supermumsigt! Det var riktigt länge sen så det satt fint i magen! Sedan så spelade vi lite kort och umgicks lite!

På lördagen så var jag och älskling med mamma, syster och bror till Myrtorp och kikade på lägenheter. De har ju sålt huset nu och så, så det börjar ju bli dags att finna sig en ny bostad! Så vi var dit och kikade, sen var vi hem till Anette en sväng, träffade alla där! Mycket trevligt! Senare en sväng på stan och hem igen! Självklart besökte vi Godisland som vanligt, mums!

I söndags var det ju farsdag som alla vet och pappa blev riktigt glad för den fyll i bok jag skaffat och fyllt i till honom! Så glad jag blev att han uppskattade den! Grattis på farsdag till far!


Sedan som tradition så åkte vi till mormor och morfar. Men älsklingen for hem tidigare för att umgås med sin familj! Här är några bilder från mormor och morfar:




Jag provade mormors halsduk! Den var gjord av ett toligt pluppgarn som gjorde den jättemysig och fluffig! Härlig! Visst är den fin?!

Väldigt trevlig helg faktiskt, åkte hem vid 18 tiden och var hemma i lägenheten 19.30! Helt slut såklart!

Kommentarer
Postat av: Tessi

vi käkade inte alls kyckling i fredags :P haha

ja, det var verkligen superduper härligt att ni var här <3

2009-11-10 @ 18:43:16
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback