Härliga fredag!

Hej och godmorgon på er alla där ute! Eller, godmorgon är det nog inte längre! Jag har vart uppe sen 9 idag! Jag är ledig (som vanligt) och har faktiskt precis diskat klart. Jag satte precis på kaffe till älskling för jag tänkte överraska honom med frukost på sängen! Mumsigt!


Om en halvtimme ska jag ha onlinemöte med min Projektgrupp, så vi får se hur det går helt enkelt! Det ska bli spännande och se! Sen är det tvättstuga 11.30! Det behövs verkligen tvättas här! Jag har inga underkläder kvar! Hoppas att allt inte fuckar upp sig så här på otursfredagen! Det är ju fredagen den 13 idag! Men så mycket otur känns det inte än, för allt har gått bra hittolls och himlen är BLÅ och SOLIG!!! Härligt!

Sen vid 12 tiden så kommer underbara Ling hit och hälsar på! Det ska bli riktigt skoj! Det var så himla länge sen vi sågs och sen ännu längre sen hon var här! Så vi ska ha en fenomenal fredag ihop!

Vad ska ni sysselsätta er med idag då?

Kommentarer
Postat av: Tessi

själv så har jag varit sjuk dem senaste två dagarna :( suck!

2009-11-13 @ 21:45:57
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback