Härliga fredag!

Hej på er alla där ute! Idag är jag på sprudlande humör! Jag är så himla glad faktiskt! Igår la de upp betygen från tentan i kursen vetenskap och metodlära! Jag var hundra på att jag skulle bli Underkänd, men tji fick jag! Jag fick godkänt och jag är så himla glad! Jippi för mig! Så jag kommer leva på det här hela helgen!

Japp, fredag som vanligt och jag behöver inte vara i skolan! Fick även samtal från Academic Work idag (äntligen) angående jobbet jag sökte. Han som jag pratade med var riktigt trevlig och ställde några frågor och om jag har riktigt tur hör de av sig om några dagar för en gruppintervju! Så håll tummarna kära ni!

Idag har jag planer på att verkligen ta tag i mitt struliga hem! Jag måste verkligen få ordning på det här! Om jag så ska införa 1 timmes städning om dagen för att hålla det snyggt här hemma! För den här röran stör min koncentration och gör mig utled på allt jag bör ta åt mig, som att börja plugga på tentan! Så jag ska fixa det här och sen så jävlar anamma så ska jag sätta igång med pluggandet! Jag ska satsa på VG verkligen verkligen har jag bestämt!


Vad har ni för er denna fredag då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Helena! Vad härligt att det gick bra på tentan!!! Håller tummarna sen för lite ordning o reda hemma...hihi...vet hur de menar!

Kram Anna

2009-11-20 @ 20:27:35
Postat av: Tessi

Grattis med tentan ;)

HAHAH! Jag kommer snart då kan jag städa lite ;P

2009-11-21 @ 15:33:19
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback