Förälskad!

Idag har jag haft så mycket för mig! Jag har nämligen storstädat här hemma! Och då menar jag inte bara det vanliga plocka undan tjaffset! Nej, städat! Skrubbat toan och övrigt, så nu SKINER det bokstavligen i badrummet! Härligt värre!

Sen har jag även vart ända till Brunnsängs Centrum idag och hämtat mitt paket! Mitt härliga paket som jag väntat på sen i fredags! Och OM jag gillade innehållet! Supermycket!


Paketet innehöll min splitternya, superfina symaskin som jag beställde i fredags! En liten julklapp från mig till mig! Jag älskar den verkligen, har självklart redan provat den och den spinner som en katt, lämnar underbart perfekta sömmar efter sig och har massor med funktioner jag bara kunde drömma om att en maskin (en basic maskin som denna) kunde ha! Hör på det här: Den kan sy i en knapp!!!! EN KNAPP! Liksom visst att man kan sy knapphåll med symaskiner, det vet väl alla! Men att den kan sy en KNAPP!!! Jag är så förundrad och sjukt glad för att jag beställde den! Så här ser den ut:


Modellen är en Husqvarna Viking (självklart Husqvarna, jag har superbra erfarenhet av det märket och det är ju vida känt!) Emerald 116! Priset på denna maskin var(är) 2970:- och då ingick frakten! Sen är det två års garant + ytterligare 3 års garanti på delar! Åh, helt underbart! Jag blir lika upphetsad av den som jag blir av High heel shoes och väskor! (Jag vet jag är galen men visst är den underbar!?) Jag är helt förälskad i denna fina maskin!


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

va härligt gumman med symaskinen! själv sydde jag mkt för en tid sedan, men nu har jag tyvärr kommit ifrån det. hinner liksom inte känns det som.



va duktig du är med skolan! är imponerad av dig som kämpar o står i med allt. det låter mäkta komplicerat med tentor, bara ordet gör mig stressad.



kram kram o ha mkt lycka med denna maskin, ler.

2009-11-27 @ 17:55:49
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback