Tisdag 5 maj

Hej alla glada! Nu är jag hemma igen! Har haft två jättetrevliga dagar hemma hos Martina :) Hon fick en fin födelsedag med Champagne, mat, tårta och presenter! 

     


Sen idag följde, jag med henne till vårdcentralen i Orminge, promenad dit och promenad hem. Sen kollade vi lite på TV åt lite frukost (bananer för min del) och tog det lugnt.

Vid två tiden tog jag bussen hem till mig, det tar ju ändå nästan två timmar att ta sig hem ifrån henne. Jag fick även ett mail från www.studera.nu. Eftersom jag har ansökt till Södertörns högskola har jag väntat otåligt (och jag trodde inte jag skulle få något mail ännu). Men eftersom jag nu fick ett mail så antog jag att det skulle vara något positivt. Men nope! Jag hade tydligen en ogiltig ansökan eftersom behörighet saknades. Det stod att jag inte hade läst Matematik C och Samhällskunskap A, eller liknande. Men det har jag ju, så jag ska kompletera mina uppgifter och jag hoppas verkligen att det går bra. Skulle bli överlycklig om jag kom in! Så snälla ni, håll tummarna för mig :)

Jag har även haft en skön myskväll med Ugly Betty och Desperate Housewives! Väldigt trevligt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback