Grilla med Glenn!

Idag har det vart ännu en solig dag här i Södertälje och jag måste bara säga: ME LIKE VERY MUCH!!!!

Så idag har jag och älskling vart ut till Måsnaren och grillat lite! Eftersom jag går på diet så skulle jag äta kyckling sallad idag. Så jag gjorde i ordning min sallad hemma och sen grillade jag kycklingen och hade till. Det var riktigt gott! Jimmy och Glenn grillade däremot korv och hamburgare till sig. Luktade mycket gott det!

Dock så var det väldigt blåsigt just där vi grillade och jag hade ingen tröja med mig (Jimmy tyckte det var onödigt) så jag frös lite smått. Men i helhet var dagen väldigt lyckad och jag har haft det mycket roligt!

     


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback