Fredag 15 maj

Jag fattar inte vad som är med mig nu för tiden! Jag är uppe jättetidigt idag igen! Jag gick upp vid 5 i morse, runt samma tid som min älskling går till Jobbet. För att när jag vaknar på morgonen nuförtiden för att gå på toa, sen när jag kommer tillbaka till sängen för att sova en stund till så är jag helt Klarvaken!

Så jag tänkte försöka ägna min dag att sätta igång med att packa inför Turkiet resan (som händer nästa vecka!). Se vad som ska tvättas och vad som är rent för att packas ner i resväskan! Kanske även städa upp lite och lokalisera resten av mina saker jag förlagt (hittade dock min ipod och mitt glasögonfodral igår kväll!) vilket jag skulle behöva lite lycka för! Hatar när man får total brainfreeze. Usch!

Men just nu kollar jag på några avsnitt av Sex and the City medan jag broderar lite på en duk! Sen är det väl dags att göra frukost! Väntar på att bli lite hungrig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tompsss

Köp nå fint till mig i Turkiet :)

2009-05-15 @ 15:19:40



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback