Fairy Cookie Jar

Jag hittade en Cookie Jar som bara är "To Die For!". Den är verkligen så söt! Och den är bara verkligen så MIG! Jag älskar allt som har med sött, gulligt, underbart, adorable och vackert att göra med! Och den här Cookie Jar'en har en så söt Fairy som prydnad på själva locket till burken. Den här burken skulle passa underbart fint hemma hos mig! Men det  finns dock bara en liiiiiten hake. Det finns endast ett exemplar kvar (hittade denna på amazon). Ett enda nytt exemplar OCH den kostar $999.99!!!! Jahapp, där gick nog mina drömmar i kras, om jag inte kan hitta en begagnad nånstans, någon dag i mitt liv... Men den är så SÖT! <3


  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag köpte mina på Cubus, men är nästan 100%säker på att det ska finnas på Kicks :D

Det är 3pack , kostar 60 kr. Finns en lite mer avancerad maskin också, kostar 99. Men dom på Cubus rekommenderade att köpa dom där först och vänja sig, risken är nog ganska stor att hela ögonbrynet ryker med maskinen haha . Med maskinen kunde man liksom " tunna ut" ögonbrynen också :P

2009-05-03 @ 22:21:42
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback